آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

باران ...................

  آســــــــــــــمان که می گرید:

 

دل من هم بغـــض در گلویش در هم می شــــــــکند

 

آن وقت است که من و آسمان هر دو ابری و گریانیم

 

اشـــــــکهایم را زیر اشک آسمــــــان پنهان می کنم

 

گونه هـــــــایم خیــــــس است اما مزه اش شـــــــور

 

و عابــــران رد می شوند از کنـــــــــــارم و می پندارند

 

 گونـــه هایم خیــــــــس از باران آسمـــــــــــان است

 

 

 

دلـــــم سخت گــــــرفته ...

بــــــــــــــــــاران بــــــــبار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد