آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

در ابعاد این عصـــر خاموش ، من از طعـــم تصنیـــــف در متن ادراک یک کوچـه ، تنهـــــــاترم....! بیـــا تا برایت بگویم ...منتظـــرت می‌مانم...می‌مانم تا آفتـــاب از مغربِ معجـــزه برآید
نایت اسکین

کاش می بودم ولی این گونه تقدیرم نبود،در قفس بودم ولی این جسم زنجیرم نبود

غصه می خوردم گه و گاهی دلم پرشور بود،درد بی عشقی و بی یاری نفس گیرم نبود

لحظه ای بی خود ز خود بودم ز هرچه بود و هست،خاطرات روز رفته سخت درگیرم نبود

من اسیر زلف او از بد دلم آزاد بود،مست چشمش بودم و این باده شبگیرم نبود

در میان آدمان بودم ولی راهم جدا،درد بی آرام او روزی فراگیرم نبود

کاش می بودم ولی این گونه تقدیرم نبود

کاش میماندم ولی از آسمان سیرم نبود

نایت اسکین

بی نشان ..

گاهی که برایت حرف می زنم یا می نویسم !

تو خودت هم متوجه نمی شوی !

من از کودکی رسم عاشقی را همینگونه آموخته ام !

بی نشان ....اما قدرتمند !.................................

هــــرگز در زندگــــی نا امــــید مشو....

یــادت باشد:


زیبــــاترین بــاران ها از ســیاه ترین ابـــرها می بارد...

زاده احساس

نه عشقم را به بازی بگیر و نه بازیت راعاشقانه جلوه بده من زادۀ احساسم


.   .   .   .Image By Fotos.Blogfa.Com

سکوت خدا

وقتی سکوت خدا


را در برابر راز و نیازت دیدی


نگو خدا با من قهر است!


او به تمام کائنات فرمان سکوت داده


تا حرف تو را بشنوند


پس حرف دلت را بگو


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کوچه

غمهایم را بر میدارم ... 
میزنم به تاریکی کوچه ها زیر باران 
کوچه ها خوب میدانند دلیل قدم زدن تنهایی زیر باران را
به احترامم غرق در سکوت میشوند

خسته ام

خسته ام از خویش... از این تکرار خویش...

از گذشته ی تلخ و آینده ی مبهم خویش...

تو را در گلویم فریاد می زنم...

نامت را... حضورت را... خیالت را... وجودت را...

دستهایم را در گرمی یه دستهایت بگیر و مرا فریاد کن...

بیا بیا به شانه های من تکیه کن...

دستت را به من بده... حرفت را به من بگو...

دین من عشق تو است... مذهب من عشق تو است...

وجود من عشق تو است...

کاش

کــــــــاش میـشــــــد

سکــوتــــــــــ را از نبــض بــاور یکــــ اتفـاق دزدیــد!

آن وقــتـــــــــــــ

مــن چقــدر حــرفــــــ بــرای گفتــن داشتــــم...!

نگـــــاه

چند وقتیست هر چه می گـــــردم

هیــــچ حرفــــی بهتـــر از سکوت پیدا نمی کنم ...

نگـــــاهم امـــا ...

گـــــاهی حـــرف مـــی زند گاهی فــــریاد می کشد...

و مــــن همیشه به دنبال کســـی می گردم

که بفهمــــد یک نگـــاه خستـــــه چه می خواهــــد بگوید ...

اسیر سرنوشت

یکی به یک میرفتیم وکاتب سرنوشتمان را

باخطی زرین مینوشت

             نوبت به من که رسید

قلم ازقلمدان افتادوشکست

            کاتب باخطی تیره وتارنوشت

                  ((اسیرسرنوشت))

...

برای بعضـــی دردها نه میتوان گریــــــه کَــرد...


نه میتوان فریــــــآد زد :

برای بعضـــی دردها

فقـــط میتوان

نگــــاه کَرد

و بی صـــــدا شکست .  . 

نگاهی در چشم هایم جا مانده بود... 

و من  

به دنبال صاحبش  

به هر کوچه سر زدم  

سالها بعد...  

من بودم و نگاهی ... 

که روی دستم مانده بود.

من گریزانم از این خسته ترین شکا حیات  

و از این غربت تلخ  

که به اجبار به پایم بستند.  

می گریزم از شب  

می گریزم از عشق  

و تو ای پاک ترین خاطره ها  

و همه جادر پی تو می گردم ....

...

در بیکرانه های زندگی دو چیز افسونم می کند:
آبی آسمان را که می بینم و می دانم که نیست
خدایی را که نمی بینم و می دانم هست

لحظه های سکوتم...

لــــــــحظه های ســــکوتم؛

پـــــر هیاهــــــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند

مــــــملو از آنــــــچـــه

مــــی خواهم بـــــــــــــــگویم

و

نــــــــــــمی گـــــویم....

فریاد کن

چرا که در ازدحام این همه سکوت

بی گمان

سکوت تو

گم خواهد شد.

هیچ کس...

گاهی اوقات شاید، تنها شادی زندگی ام این است؛

که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم ...!

دلتنگم آه

بار الها !

اگر دستانم را بشکنند با  اشک چشمانم ،

اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم ،

اگر نفسم را ببرند با قلبم ،

و اگر قلبم را پاره پاره کنند با خون جگرم خواهم نوشت: 

 دوستت دارم، دوستت دارم ودوستت دارم . . .


حرف های شنیدنی...

دکتر شریعتی:

این جا سرزمین واژگان واژگون است .

این جا گنج ، جنگ می شود ...

                                 درمان ، نامرد ...

                                                  قهقه ، هق هق ...

اما دزد همان دزد است و درد همان درد !...

به هرکس که می نگرم در شکایت است . عجیب است پس

 شادی های این دنیا از آن کیست ؟! ..

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

چه شباهت عجیبی بین ماست... تو دل شکسته ای

من دلشکسته ام! هر دو به یک احساس رسیدیم...

تو به فراغــــت

من به فراقـــــت!

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

می گویند لذ تی که در فراق است در وصال نیست

چون در فراق شوق وصال است و در وصال بیم فراق......

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

...

غــــم هــــایــــی

کــــه چشم را خیس نمــــی کنند ؛


زودتــــر بــــه استخــــوان مــــی رسند ... !!!

بعضی

بعضی اشک ها هستند...

بی دلیل

بی بهانه

یک دفعه

نصفه شبی

عجیب، آدم را آرام میکنند.

گاهی حجم دلتنگیهایم آنقدر زیاد میشود . . .

که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . . !

دلــــــــتـــنــگـــــــــــم . . . !

دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . . !

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید . . . ...

دلتنگ خودم . . .

خودی که مدتهاست گم کرده ام . . . ! ...

که ...

آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد

آنکه تنها شده بسیار مرا میفهمد

چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام

که فقط ریزش آوار مرا میفهمد...

خدایـــا!

ایـــــوب را بفرســت

تا برایـــش

از صبـــــــــر بگویــــم ...

بغضدرد

برای بعضی درد ها نه می توان گریه کرد...

... نه می توان فریاد زد...

برای بغضدرد ها تنها می توان:

...نگاه کرد و ...

در تنهایی سکوت شکست.

درد

• میگفتند:
•سختی ها نمک زندگــــــی است.....
• 
•امّا چرا کسی نفهمید
• 
•"نمــــــک" برای من که خاطراتم زخمی است
• 
•شور نیست...
• 
•مزه "درد" میدهد...!!

باید کسی باشد

باران که می‌بارد...
باید آغوشی باشد...
پنجره‌ی نیمه بازی...
موسیقی باران...
بوی ...خاک...
سرمای هوا...
گره‌ی کور دست‌ها و پاها...
گرمای عریان عاشقی...
صدای تپش قلب‌ها...
خواب هشیار عصرانه...
باران که می‌بارد...
 
باید کسی باشد