آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خدا...

خـــــــــــــــدایــــــــــــــا






.

.

.

.

خدایا...!

از ایـنـــــکه منــــو درحــــــــد

ایــــوب حســاب میـــکنی ممـــنونم

ولـــــی میــــشه بیــــخیــــال بشــــی

اندکی نفهمی عطا کن،که راحت زندگی کنیم!


مردیم از بس فهمیدیم و به روی خودمون نیاوردیم...!

.

.

.

خداوندا


قیامتت را بر پا کن



تو اگر خسته نشده ای من عجیب خسته شدم

.

.

.


خدایا


دلگیر نشو از من ولی


ته نامردیه دنیات

.

.

.

خـــدا . . .

کی کـــــــــــــات می دهی !؟

هــــــــــــــــــــزار بار ، یک پلان را گرفتی

من بازیگر خوبی نمی شوم ،

بــاور کن ...

 .

.

.

خــــــدایــــــــــا ...

تو که میبینی من شاگرد خوبی نیستم .

تو که میبینی من درسهام و خوب پس نمیدم..

تو که میبینی من در تمام امتحانات تو مردود میشوم ...

پس چــرا!!!

پس چرا ،پرونده و نمیذاری زیر بغلم و از اینجا بیرونم نمیکنی.؟؟؟!!

.

.

.

.


خدایــــــا

این قسمتت رو کجا فرستادی

که تا نوبت ما میشه میگن:
.
.
.
.
.
نیست
.
.
.
.

خدایا...


خودمونیم ها...


این ضربه هایی که دارم می خورم


چندامتیازیه؟!

.

.

.

.


خدایــــــا . . .


منـــ به کدامینـــ دلتنگیــــــــــ خندیدمــ که اینـ چنینـ دلتنگمــــ ؟

.

.

.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد