آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خنده ام میگیرد وقتی پس از مدتها بی خبری بی آنکه سراغی از دل آواره بگیری

                                            می گویی:دلم برایت تنگ است

                                                یا مرا به بازی گرفته ای

                                        یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی.....

                           دل تنگی ارزانی خودت من دیگر دلم را به خدا سپرده ام.....

      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد