آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

منم مثل تو مات این غصه ام

نشسته ایم تا اجابت کنی

منتظر تا معجزه ای از سوی تو 

دیگر بار

نشانه ای به ارمغان آورد

من به سوی تو می آیم


من  دست در دستان مهربان ابرهای پلکهایم میگذار

 نیازم اجابت میشود

  میبارم ،میبارم ، هر شب 

                            هرروز

 برای آنکه دور است از این روزها

                           از 

                           من ،از مریم ،

                           از امید

                            از آرزو هام

 چه بیهوده مینویسم 

برایش 

شاید یکروز 

شاید بخواند                            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد