آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آموخته ام

آموخته ام که خدا همیشه مرا می بیند !

آموخته ام که من تنها کسی نیستم که غمی در دل دارم !

آموخته ام که ساده دل نبندم !

آموخته ام که هیچ گاه وابسته نشوم ....!!!

آموخته ام کـــــــــــــــه.....

 

آموخته ام که خدا همیشه مرا می بیند !

آموخته ام که من تنها کسی نیستم که غمی در دل دارم !

آموخته ام که ساده دل نبندم !

آموخته ام که هیچ گاه وابسته نشوم !

آموخته ام که ساده زندگی کنم ولی ساده نباشم !

آموخته ام که گاهی هم باید خودم را توبیخ کنم !

آموخته ام که از اشتباهاتم درس بگیرم !

آموخته ام که سکوت گاهی از فریاد بلندتر است !

آموخته ام که از بچه ها هم یاد بگیرم !

آموخته ام که هرگز دروغ نگویم حتی به مصلحت!

آموخته ام که هرگز دلی را نشکنم چون مدت ها طول میکشه تا آروم بگیره !

آموخته ام که اعتماد خوب است ولی نه به هر کس !

آموخته ام که برای رسیدن به خوشبختی باید دیگران را شاد کنم !

آموخته ام که شک نیز لازم است !

آموخته ام که ببخشم اما فقط یک بار !

آموخته ام که همیشه حق با من نیست !

آموخته ام که از هر کسی انتظار وفاداری نداشته باشم !

آموخته ام که هر کسی لیاقت اشک های منو نداره ولی لبخندم را از هیچ کس دریغ نکنم !

آموخته ام که تا زمانی که باور ندارم عاشق نشوم !

آموخته ام که دوست داشتنم را در قلبم نگاه دارم و هیچ گاه به زبان نیاورم !

آموخته ام که فراموش کردن آغاز آرامش است !

آموخته ام که هر چیزی را نشنوم !

آموخته ام که همه ی دوستانم را دوست بدارم ولی به همه ی آنها اعتماد نکنم !

آموخته ام که زود قضاوت نکنم !

آموخته ام که گذشته فقط تجربه است !

آموخته ام که زندگیم را با دخالت دیگران تباه نسازم !

آموخته ام که جواب بدی رو با بدی ندهم !

آموخته ام که محبت کنم ولی انتظار پاسخ نداشته باشم !

آموخته ام که زمانی شادم که کینه ای در دل ندارم !

آموخته ام که هر شکستی آغازی برای پیروزی است !

آموخته ام که دست از شکایت بردارم !

آموخته ام که خود را برتر ندانم !

آموخته ام تابع جمع باشم !

آموخته ام که هیچ گاه از حقم نگذرم !

آموخته ام که ظلم پایدار نیست !

آموخته ام که بهشت و جهنم همین دنیاست !

آموخته ام که هرگز کسی را سرزنش نکنم !

آموخته ام که از لحظات زندگیم لذت ببرم !

آموخته ام که گاهی تفکر بهتر از هر کاریست !

آموخته ام به او که مرا دوست ندارد دوست داشتن بیاموزم !

آموخته ام که در لحظات سخت فقط از خدا کمک بخواهم !

آموخته ام که من رسالتی در این دنیا دارم !

آموخته ام که بودنم کافی نیست !

آموخته ام که سالم زندگی کنم !

آموخته ام که پدر و مادرم بهترین دوستانم هستند !

و در آخر آموخته ام که همیشه بیاموزم ...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد