آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

تنهایی

خودم را می نویسم . . .
یک خانه مملو از هیچ
با سه صندلی ... !
یکی‌ برای خودم،
یکی‌ برای کسی‌ که رفت!
و یکی‌ هم برای کسی‌که یکروز می‌‌آید!!

سیگار نمی‌‌کشم ...اما درد / زیاد...

سینه درد هم دارم ... شدید
سرم هم درد می‌کند برای ناز کردن کسی‌!


روزی چند وعده غذا میخورم ...
غصّه،عصبانیت ، گول
و گه گاهی‌ حرص نیامدنت را..!

تا دلت هم بخواهد کتاب دارم
چیده شده در کنج قفسه ی سینه ام
شاید اینطور جایشان امن تر باشد!

بعضی‌ چیز‌ها را نمی گویند
اما من می‌گویم...

ورزش هم می‌کنم ... می دوم
به دنبال هیچ
و ذره‌ای آبرو و شرف

شنا را هم دوست دارم
هر روز شنا می‌کنم در خاطرات یاد یار


انضباط خاصی‌ بر زندگی‌‌ام حاکم........
نه!!!
عذر میخوام هیچ حاکمی حکومت
نمیکند الا تنهایی‌ ام
که آن هم یک روز با آمدنت شکست می‌‌خورد!

هرج و مرج هم نیست در دنیای من
اتفاقاً واژه‌ها به آرامی صف میکشند
برای نگاشته شدن بر روی کاغذم

از همه چیز مینویسم
گریه هم می‌کنم برای همه
کس،همه جا!


من با چشم‌های باز گریه می‌کنم
تا شاید آن کسی‌ را که روز بارانی ای گمش کردم
یکروز در روزی بارانی ...
پیدایش کنم . . .
نظرات 2 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.site02.ra3a.com

062362250گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ra3a.com

خیال که خیس نمی شود یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://tip-top-ala.blogfa.com

به سلامتی همه اونایی که
اونقدر دلشون گرفته که خواب به چشماشون نمیاد
اونا که با اینکه میدونن همه راحت راحت خوابیدن
بازم هر چند دقیقه زیر چشمی موبایلشونو نگا میکنن
که شاید یکی بیادشون باشه و یه اس ام اس روشنش کنه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد