آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خدایا...؟

                                                             

امشب


در ِ اتاق را بسته ام!


تمام پنجره ها را بسته ام!


حتی گوشهایم را با پنبه پوشانده ام،


تا صدای هیچ ساحره ای را نشنوم!


جز سایه خیالم را ...


می دانی :من که نمی دانم چگونه یافتمت


 
می خواهم خودم برایت بنویسم!


می بینی؟ دیگر خوابم نمی برد


دیگر کارم به جوانب جنون رسیده است!


شب راشکسته ام وروز را به ملاقات فراخوانده ام


سوار بر اسب کلمات گشتم تا رامشان کنم

 

و واژه زیبای سایه را بر تارک قلب بنگارم


دیگر نه شعری مانده ...،


ونه توانی برای سرودن!


تو را می بینم بر پلکان سکوت


ایستاده بر باروی تنهایی

صدایت می کنم ...!

ولی جوابم نمی دهی ...چرا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.persiandld.com

salam
mamnoon az webloge khoobet
man ye anjoman daram rajebe tarahie web va forum
addresesh ine age biai va ozv shi kheili behem komak komak kardi
age post bdi ham ke aalie
in addreseshe
www.persiandld.com
ye marja script ham rah endakhtim addresesh ine
script.persiandld.com
montazeram ke ozv shi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد