آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خــــــــــــــــــــــــــــــــدا

الو سلام منزل خداست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط ، در انتظار یک صداست .
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ،
حساب بنده هایتان جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد.
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر ، صدای من چطور؟
خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهید برایتان درد و دل کنم شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست...


نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !خیلی قشنگ نوشتی!

ردپای کسی که

آرامشم را گرفته بود دنبال کردم

ناگهان

به خودم رسیدم !!
آپم

یوسف شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

وااااااااااای گریه این دختره دل آدمو ریش ریش میکنه!!!!
عکس قشنگیه! آفرین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد