آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خدایا...............

دیگه از ستاره ها خسته شدم

از غم سرد شبا خسته شدم

نمی تونم غمو باور کُنم

من از هر چی غمه خسته شدم


ای خدا خسته شدی ، از غم من؟؟


منم از هر چی دعاست خسته شدم


همه مدعی میشن که عاشقن ،


چه کنم از ادعا خسته شدم


از وفای پر جفا خسته شدم


ای خدا منو ببر به آسمون ...


دیگه از زمینی ها خسته شدم
نظرات 1 + ارسال نظر
f... سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

agar khoda pishet umad bhesh bgu y saram b man bzane..ama qable un khodet biya pisham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد