آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

امشب غرق بارانم

خدایا ..

هیچ می دانی که همیشه به موقع به دادِ دلم .. تو می رسی ؟؟

آنجا که خسته ام .. آنجا که دل شکسته ام ..

آنجا که از همه ی عالم و آدم گسسته ام ..

همیشه تو همان دستی هستی که می گیری از دلم غبارِ غمها را

مرسی  خدایِ  قطره ها ... بارانت بر دلم بارید و نگاهِ من تر شد

و من ... از یمنِ وجودِ تو ... تازه تر شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

مرسی خدای_قطره ها

saeid چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://grave-stone.blogsky.com

عاقبت بی کس و تنها ماندم
لاله وش در دل صحرا ماندم

همه رفتند ومن غم زده باز
خسته در محبس دنیا ماندم

سوختم ،خاک شدم چون آتش
کاروان رفت و به ره جا ماندم

اشک در دیده ولی می سوزم باز
تشنه لب بر لب دریا ماندم

پای تا سر همه گوش وهمه چشم
منتظر در ره یار ماندم

هیچ کس یار و غم خوارم نیست
خسته دل در این دنیا مانده ام

پایم از خار زبس آبله شد
دیگر از رفتن ره وا ماندم

Saeid پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://grave-stone.blogsky.com

Salam,aval ozr mikham ke latin minevisam chon ba gushi umadam,
Sheytun?!
Sheytun nafse adame,adami ke az darun kharab bashe manie etemad barash gharibast,hanuz hastan adamaei ke javabe etemadro midano dark mikonan,ama kaman moteasefane,bishtar kasaeian ke zaheran khubo motmaen ama dar asal be ghole namju zerzeraye alaki daran,omidvaram khoda be ma lotft kone o jozve un dasteye kam bashim va javab etemade atrafian ro unjuri ke shayestast bedim,bebakhshid ke ru menbar raftam,bargharar bashio sabz,ya ali

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد