آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

افسوس

هوای دلم هوای بی بارانیست 

میان ازدحام آدمیان کسی به یادم نیست  

دل زمین خشک است  سر تا سر قحطی

آسمانیان چشم انتظارند

اما حیف که خورشید مستقیم می بارد و

از تابش باران خبری نیست که نیست

کاش می آمد خبری از دل سنگین ابرها

می آمد خبری از ریزش توام نم نم ها و غم ها

اما حیف که خورشید مستقیم و بی امان می بارد

آری مدام ذکر افسوس دارم بر لب

چند روزیست شب نشده 

شبها گم شده اند کوچه ها هم بی عبور

دلم بی حد گرفته است

اشکهایم منتظران آمدنت هستند

چشمهایم از شوق وصالت مستند

دستهایم مثال پیاله ای به سوی آسمان

ولی دریغ از قطره ی شبنم  خیسی نمنم     شانه ی مهربان یک همدم

کاش می فهمید کسی حالم را

تا می گشادم برایش بالم را

می خواهم کسی را تا که با او خیس شوم

می خواهم کسی را تا  زیر باران با او نیست شوم

چه زیباست رسم خیس شدن رسم نیست شدن

ولی افسوس

نظرات 1 + ارسال نظر
خوشروی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://hoseini1111.blogsky.com/

یاحق
عاشقان را شادمانی و غم اوست...دست مزد و اجرت خدمت هم اوست
بنام مبارک تمام تجلیات حضرت حق و با سلام و درود خدمت همه ی دوستان و یاران حقیقت...این وبلاگ بر آنست تا کتاب ×نام من حسین است× را که اخیرا منتشر شده و مجموعه ای از معارف عاشورائیست بصورت فایل پی دی اف در اختیار علاقه مندان و دوستداران مسلک تماما عشق حسینی قرار بدهد...امید که کربلا را ببینیم (باور کنید همین نزدیکیست) و حسینی بمانیم...مهدی خوشروی



برای دریافت فایل کتاب لطفا روی آدرس زیر کلیک کنید...



http://up.iranblog.com/images/czdfpjpl8f8ujwioor.pdf


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد