آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

درد دل دکتر شریعتی در "زندان"

تا سحر ای شمع بر بالین من، امشب از بهر خدا بیدار باش


سایه غم ناگهان بر دل نشست، رحم کن امشب مرا غمخوار باش


آه ای یاران به فریادم رسید، ورنه مرگ امشب به فریادم رسد


ترسم آن شیرین تر از جانم ز راه، چون به دام مرگ افتادم رسد


گریه و فریاد بس کن شمع من، بر دل ریشم نمک دیگر مپاش


قصه بی تابی دل پیش من، بیش از این دیگر مگو خاموش باش


همدم من مونس من شمع من، جز تو اندر این جهان غمخوار کو


واندر این صحرای وحشت زای مرگ، وای من وای من یارکو


اندر این زندان من امشب شمع من، دست خواهم شستن از این زندگی


تا که فردا همچو شیران بشکنند، ملتم زنجیرهای بردگی

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

عاشق شریعتی وسخنان گهر بارشون هستم
_★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★__
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
_________★__________
________★__________
________★__________
________★_________
_________★__________
___________★__________
_____________★_________
_______________★_________
_________________★_________

افسانه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام لیلی جون
منم مثل شما عاشق دلنوشته ها وشعرهای شریعتی ام نوشته های صادق هدایت رو هم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد