آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

من از راه رفتن های بی تو خسته ام



من از راه رفتن های بی تو خسته ام

از این همه تنهایی و بی کسی خسته ترم

من از طلوع خورشیدهای بی تو بیزارم

از شب های بی کسی بیزارتر

پس کی تمام میشود این بی کسی های دلم

                                       یا تو به من برسی با من به مرگ برسم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.lost-love1.blogsky.com/

سلام لیلی خانوم

وبلاگ باحالی داری

خوشحال می شم یه سریم به من بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد