آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

درد غـــریبـــی

  وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرفهایم گوش کند، وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است،

  

من دیگر ناله نمی کنم قرنها نالیدن بس است

 می خواهم فریاد بزنم!

  اما اگر نتوانستم سکوت می کنم

    خاموش بودن بهتر از نالیدن است...  

 

ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ، ای کاش می توانستم با کسی

  درد دل کنم تا بگویم که ، من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا ابد غم شبهایم

   را، تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را ، قانون دنیا تنهایی من است و تنهایی من

    قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.

 

وقتی احساس می کنم دردمند ترین انسان عالمم... وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می شوند...

و کسی نیست که حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ کند... وقتی تمام عالم را قفس می بینم...

بی اختیار از کنار آنهایی که دوسشان دارم.. بی تفاوت می گذرد...

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز پارسی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.sarbaze-parsi.mihanblog.com

سلام خوبی وب خوبی داری به منم سر بزن اگر با تبادل لینک موافقی بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد