آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

دکترشریعتی

مرد ها در چار چوب عشق٬ به وسعت غیر قابل انکاری نامردند! برای اثبات
کمال نامردی آنان٬ تنها همین بس که در مقابل قلب ساده و فریب خورده ی یک زن ٬ احساس می کنند مردند. تا وقتی که قلب زن عاشق نشده ٬ پست تر از یک ولگرد٬ عاجز تر از یک فقیر و گدا تر از همه ی گدایان سامره. پوزه بر خاک و دست تمنا به پیشش گدایی میکنند.

اما وقتی که خیالشان از بابت قلب زن راحت شد ٬ به یک باره یادشان می
افتد که خدا مردشان آفرید!!!

و آنگاه کمال مردانگی را در نهایت نامردی جست و جو میکنند....
دکتر شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
Anna چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

یعنی کیف کردم با این نوشته خیلی جالب بود
واقعا همینطوره

روزهایتان پرتقالی لیلی خانوم

صهبانا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
و چقدر بانوان محترم از این متن دکتر استقبال می کنندو خشنود می شوند ...
و خدا مرد را آفرید تا همه ی نقص های دنیا بر سر او آوار شود ...

از حق نگذرید و بگویید که اگر مرد بودید باز هم چنین حرفی را تایید می کردید ...


کم نیستند مردانی که از زنان در این عرصه نامرادی دیده اند ...
با همه ی ارادتی که به دکتر و شما دارم این حرف را رد می کنم .
این یک قاعده ی انسانی است و زن و مرد نمی شناسد.
چون هر دو در قبال خداوند که آفریننده آنها و معشوق آنها کم لطفی می کنند.

با سلام آخه این عین واقعیته بی جهت جبهه نگیرید ولی بعضی از مردان خیلی از حقوق زنان را احجاف می کنند و فکر میکنن کار شاقی کردن
معدود افرادی هستند که که از زنان کم لطفی دیدن
ولی مطلب آخرتون را تایید می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد