آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

خدایا.....

دوباره دلم گرفته،خیلی تنهام ای خدای مهربانم

در سکوتم،در نگاهم غم دنیا پر شده

تو مثل سنگ صبوری،که به هیچ کس نمی گی گلایه هامو

تو فقط شاهدی هستی که نگاهم می کنی

می دونم صبر می کنی خودم بگم 

خب،بذار می گم،خیلی بد کردم و

بازماومدم بهم بگی می بخشمت

می دونم که همیشه هستی تو کنارم

اما این منم که بازم گم می شم

این منم،بنده ی عاصی

یادم می آد روزایی که پاک پاک بودم و در کنار تو

یادش به خیر؛

شبا از دوری تو گریه می کردم

تو اتاقم شبایی که ماه می اومد

غرق شادی از بوسه ی پاکت می شدم

همیشه عاشق اون شبا بودم

می دونی بازم می خوام که ماه بیاد

این دفعه،نمی ذارم بوسم کنه

چون فقط می خوام بهش نگاه کنم

ببینم نگاه گرم و نازت و

قول می دم ایندفعه پیشت بمونم

اگه باز بد نشم و سر نخورم.

خیلی تنهام ای خدای مهربانم 

به امید تو که صبر می کنم....

نظرات 6 + ارسال نظر
رویای فراموش نشدنی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://lovelorn1616.blogfa.com

سلام بی خیال عشق واسه من مرده

رضا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
رضا هستم از وبلاگ جهان رابطه ها .در اینجا از انجا که مجال گفتگوی بیشتری دارم بیشتر حضور دارم.
من البته شما را خوب نمی شناسم از لحاظ سن و نوع تحصیلات و اینکه روابطتان تاکنون چگونه بوده است ولی تا حدی مشخص هست که بیشتر آرام و درونگرا هستید.
این وب من را بخوانید و وقت ان است که قدمهای موثری را درک بیشتر واقعیت ها بردارید.
و اگر مایل بودید نظرتان را در مورد کلیت ازدواج بگید معیارها و اهدافی را که دنبال میکنید .
من هم واقعیت های بیشتری را برای شما بازگو میکنم.

رضا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام
ممنون که به گفتگو علاقه نشان میدید.
بعضی مشخصات ضروری نیست ولی من رضا هستم ساکن کرج
کشاورزی خواندم اشتباه ازدواج کردم با اشتباهاتی چون خودم را و نیازهامو نادیده گرفتم .ناظر گازرسانی هستم الان 33 سالمه و الان از روی ذوق و علاقه تجربه هامو در اختیار دیگران هم میگذارم.
الان دارم روی تفاوتهای رفتاری زن و مرد و اساس ازدواج و باید های و نباید های ان مطالعه میکنم .احتمالا متوجه شدی که به رویا بها زیاد میدم.
برای من رسیدن به اهداف زندگی مهم است نه خود وسیله ها .البته قبول دارم که ازدواج وسیله خیلی نیرومندی است ولی چون مردم زیاد سخت نمی گیرم یه زن شاید مثل مرد رفتار نکنه و همه رویاهاش را در ازدواج خوب و موفق ببینه.
من شاید بشه گفت از افکار و اندیشه های یک فرد تا حد زیادی پی به شخصیتش میبرم و میتونم با ارتباط خوب و سازنده برقرار کنم .امید وارم شما هم شما هم که مکی از تنهایی گله داری
گشهای از تنهاییت پر بشه چون مهم اینه که طرفت ارزشش را داشته باشه و ÷ستی و بلندی ها را طی کرده باشه.
شماره تماس هم در وبم هست و اگر خواستی هر سوالی را راحتتر جواب میدم. با پیامک

باران دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://kolbeie-baran.persianblog.ir/

صبر و امید به خدا شیرینترین صبر است

امیدمون به خداست همیشه ، تا هست غمی نخواهد بود

مسعود دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://greenoranoos.blogsky.com/

سلام

سنگ صبور همه ما خداست ولی تا بهش احتیاج نداشته باشیم یادش نمی افتیم
کاش همیشه به یادش بودیم

وبلاگ زیبایی دارین

همه مطالبش جالب و خوندنی هست

m.ali یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

salam . .manam hesse to daram . . amma man 19 salam bishtar nis

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد