آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد...

 

 به نامش... 

من اکنون احساس می کنم،

بر تل خاکستری از همه آتش ها و امیدها و خواستن هایم،

تنها مانده ام.

و گرداگرد زمین خلوت را می نگرم.

و اعماق آسمان ساکت را می نگرم.

و خود را می نگرم.

و در این نگریستن های همه دردناک و همه تلخ،

این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است،

و هر لحظه صریح تر و کوبنده تر

که تو این جا چه می کنی؟

امروز به خودم گفتم:

من احساس می کنم،

که نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد.

همین و همین.

                                                                                                دکتر علی شریعتی

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://hadiseeshgh.blogsky.com

lممنون که اومدی لیلا خانوم

سعید چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://grave-stone.blogsky.com

سلام به شما
خوشحالم که اومدین به وبلاگم
و خوشحال تر برای اینکه مطالبم
رو پسندیدید
سخنی که از دل بیاد
به دل میشینه
شما هم وب جالبی دارید
مخصوصا عنوانش که هست دلتنگی های یک دانشجو
و زیاد هم برام غریبه نیست
از منم از مطالبتون خوشم اومد و با اجازتون لینکتون میکنم

و در پاسخ این پست:

در باغ « بی برگی » زادم
و در ثروت « فقر » غنی گشتم.
و از چشمه « ایمان » سیراب شدم.
و در هوای « دوست داشتن » ، دم زدم.
و در آرزوی « آزادی » سر بر داشتم.
و در بالای « غرور » ، قامت کشیدم.
و از « دانش » ، طعامم دادند.
و از « شعر » ، شرابم نوشاندند.
و از « مهر » نوازشم کردند.
و « حقیقت » دینم شد و راه رفتنم.
و « خیر » حیاتم شد و کار ماندنم.
و « زیبایی » عشقم شد و بهانه زیستنم.
«دکتر علی شریعتی»





برقرار باشی و سبز
یا علی



سعید پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://grave-stone.blogsky.com

سلام
خدا متعال شش نکته به حضرت موسی (ع)
فرموده ،
یکی از نکته ها اینه:
من آسایش را در آن دنیا قرار دادم
اما انسانها در این دنیا به دنبال آن می گردند!

منظور از این مصرع اینه!

برقرار باشی و سبز

سلام دوست عزیز مرسی
پس اینجا باید دنبال چی باشیم اگه زندگی اینه اصلا هیچ آسایشی ندیدم پس به خوب نکته ای اشاره کردین الحق که این طور هست
استفاده کردم

فرهاد پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://farhad-amini.blogsky.com/

سلام لیلا خانوم دوست عزیز . خیلی خیلی خوشحالم کردی که به وبلاگم سر زدی نظر دادی . ممنون وبلاگ تو هم زیبا و جالب و مخصوصا متفاوته . وبلاگهای دیگه که میری همه در مورد bf یا gf مینویسن . خنده داره . من عاشق شریعتی هستم و در موردشم اپ دارم . دوس دارم لینکت کنم . لایق دونستی لینکم کن با نام آن روزها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد