آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

آرامش خیال

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست .. جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست .. نهال بودم و در حسرت بهار ولی درخت می شوم و شوق برگ و بالم نی

قلب من خاکستریست......

در چشمانم تنهاییم را پنهان میکنم..... 

دردلم دلتنگیم را...... 

درسکوتم حرفهای ناگفته ام....... 

درلبخندم غصه هایم را.......دل من چه ساده مینگرد...... 

....ساده می خندد....دل من از تبار دیوارهای کاه گلی است.....که ساده می افتد.....ساده میشکند.......و.......ساده میمیرد....

نظرات 3 + ارسال نظر
خبرگزاری هنر - آرت نا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.artna.ir/fa/10568



«آرت نا» خبرنگار افتخاری می پذیرد

آژانس خبری تحلیلی هنر «آرت نا» در راستای اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه برای کلیه هنرمندان کشور و جهان، بر اساس سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از بین علاقه مندان به حوزه هنر اقدام به جذب تعداد محدودی خبرنگار افتخاری با شرایط ذیل نماید:
1. متقاضیان بایستی ضمن پر کردن فرم زیر و اعلام موافق با اصول و قوانین «آرت نا» مندرج شده در این صفحه از طریق اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از طریق پست الکترونیکی آن را به آدرس یاد شده ارسال نمایند تا برای تکمیل اطلاعات و همچنین انجام مراحل ثبت نام با آنها تماس حاصل شود.
2. پس از اتمام دوره 3 ماهه فعالیت برای کلیه شرکت کنندگان به تفکیک سرویس‌های خبری کارت «خبرنگار افتخاری» برای ارسال خبر از هر نقطه جهان صادر خواهد شد.
3. جذب خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای «آرت نا» در بر نداشته اما در صورتی که «آرت نا» نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق التحریریه داشته باشد خبرنگاران افتخاری در اولویت خواهند بود.
4. «آرت نا» در نظر دارد تا در پایان سال جاری خبرنگاران افتخاری برتر در حوزه های مختلف را طی مراسمی با حضور مدیران «آرت نا» و همچنین مسئولان حوزه رسانه کشور مورد تقدیر و تشویق قرار دهد.

پست الکترونیکی:
info@artna.ir
cartooniran@gmail.com

روابط عمومی آرت نا

بانوی شرق جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟

نوشته هات خیلی قشنگه
به منم سر بزنی خوشحال میشم

چشم حتما میام مرسی از حضورشما

رضا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
کمی خوندم از مطالب شما را ولی خوب نگرفتم دغدغه های شما چیست .
ولی خوب مینویسی من تا حدی در مورد روابط انسان و مفهوم عشق مطالعه دارم که دارم تکمیلش میکنم . واسه تبادل اطلاعات و مشاوره در حد خودم این شماره من هست:

09388130558

مرسی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد