برگه خروج تاکسی بوکان

برای صدور برگه خروج تاکسی بوکان اینجا را کلیک کنید

استخدام بانک تجارت 92

خبر ۱۹ دی ۹۲ – لینک اعلام نتایج سال ۸۷

فقط دوستان در سایت خود بانک که جایی اعلام نکرده اند احتمالا در حال بروز رسانی هستند اگر کسی قبول نشده باشه!!!

خبر ۴ دی ۹۲ – دریافت کارت ورود به جلسه :کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای سه شنبه مورخ ۳دیماه و چهارشنبه مورخ ۴ دیماه ۱۳۹۲(به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت استخدام بانک به نشانی Tejaratbank.ir از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری نمایند.

توضیحات:

  • جهت مشاهده کارت خود می توانید از یکی از سه روش روبرو استفاده کنید
  • برای جستجوی نام خانوادگی قسمتی از نام خانوادگی کافی می باشد
  • چنانچه در یکی از موارد جنس و یا عکس (کارت فاقد عکس، واضح نبودن عکس، عکس فاقد مهر و …) مغایرتی وجود داشته باشد لازم است در روز چهارشنبه ۹۲/۱۰/۰۴ به آدرس:  خیابان طالقانی، مابین خیابان ولیعصر (عج) و حافظ، روبروی بنیاد شهید، ساختمان معاونت سرمایه های انسانی، اداره برنامه ریزی و تأمین سرمایه های انسانی، صبح از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲/۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۳/۳۰ الی ۱۷/۰۰ مراجعه نموده و نسبت به رفع نقص اقدام و موضوع را تا مرتفع شدن کامل مشکل پیگیری نمائید.

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک تجارت اینجا کلیک کنید

بانک تجارت با استعانت از خداوند متعال، در نظر دارد به منظور تکمیل کادر اجرائی و تخصصی در مشاغل متصدی امور اداری و کارشناس، با برگزاری آزمون استخدامی از بین داوطلبان خانم و آقا در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشدو دکتری، در رشته های مندرج در جدول ذیل و با شرایط موصوف در شهر تهران، استخدام نماید.

الف- جدول رشته، گرایش و مقاطع تحصیلی مورد نیاز

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

گرایش

۱

کارشناسی

حقوق

-

۲

کارشناسی ارشد

 

حقوق

خصوصی/تجارت بین الملل/ اقتصادی/جزا

۳

مدیریت

مالی

۴

مهندسی صنایع

مهندسی مالی/تحلیل سیستمهای اقتصادی و اجتماعی

۵

اقتصاد

کلیه گرایش ها

۶

دکتری

حقوق

خصوصی/تجارت بین الملل/جزا

ب  شرایط

۱)      تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی

۲)      تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳)      عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی

۴)      عدم سابقه وابستگی یا عضویت به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

۵)      عدم  اعتیاد به دخانیات، مواد مخدرو روان گردان

۶)      عدم اشتغال(رسمی، پیمانی) و تعهد خدمت به دستگاههای دولتی،خصوصی ،مراکز آموزشی و نهادهای انقلاب اسلامی و باز نشستگی از دستگاههای دولتی

خود را به سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت مجهز کنید

۷)      داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم(داوطلبان ذکور)

تبصره:برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در آزمون، تایید پزشک معتمد بانک در مورد توانایی انجام کار الزامی است.

توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸)      نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح

۹)      تندرستی و توانایی کامل جسمی ، روحی و روانی جهت انجام فعالیتهای شغلی بانکی( با تأیید پزشک معتمد بانک)

۱۰) کلیه متقاضیان می بایست بومی وساکن استان تهران باشند.( بومی به شخصی اطلاق می‌شود که محل تولد وی یکی از شهرستانهای استان یا حداقل در ۲ سال گذشته در یکی از شهرستانهای استان تهران ساکن بوده باشد)

۱۱) دارا بودن حداکثر سن در مقاطع تحصیلی کارشناسی ۲۸ سال تمام ( ۶دیماه ۱۳۶۴ به بعد)، کارشناسی ارشد۳۲سال تمام(۶دیماه۱۳۶۰به بعد) و در مقطع دکتری۳۵سال تمام(۶دیماه ۱۳۵۷ به بعد)

ج – مدارک مورد نیاز
کلیه متقاضیان استخدام می بایست نسبت به اسکن و الصاق الکترونیکی تصویر مدارک ذیل با فرمت و حجم تعیین شده اقدام نمایند :

  • ارسال فایل اسکن شده عکس ۴ × ۳ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰kb
  • ارسال فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مورد نیاز (گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه با ذکر معدل کل) با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۲۰kb
  • صفحه اول شناسنامه (در یک صفحه) با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۲۰kb
  • ارسال فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ، پشت و رو (در یک صفحه) با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۲۰kb

توجه : در مورد صحت کلیه مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد.

خود را به سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت مجهز کنید

د – نحوه ثبت نام- هزینه ثبت نام  دریافت کد رهگیری- مهلت ثبت نام-دریافت کارت ورود به جلسه آزمون- زمان و محل برگزاری آزمون

نحوه ثبت نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت اینترنتی استخدام بانک تجارت به آدرس  www.Tejaratbank.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام )درصورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام : داوطلبان می بایست مبلغ ۰۰۰ر۴۰۰ ( چهارصدهزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانکهای عضو شتاب) پرداخت نمایند.

دریافت کد رهگیری : کلیه متقاضیان می بایست نسبت به ثبت اطلاعات و اسکن مدارک خود و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و پس از اخذ کد رهگیری،آن را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد خود نگهداری نمایند.

مهلت ثبت نام : از روز یکشنبه مورخ ۳ آذر ماه لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ۱۰آذرماه ۱۳۹۲  می باشد (مهلت مذکور قابل تمدید نمی باشد).

دریافت کارت ورود به جلسه :کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای سه شنبه مورخ ۳ دیماه و چهارشنبه مورخ ۴ دیماه ۱۳۹۲(به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت استخدام بانک به نشانی فوق از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری نمایند.

تبصره: کلیه متقاضیان واجد شرایط لازم است در روز آزمون ،کارت چاپی ورود به جلسه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

زمان و محل برگزاری آزمون: روز جمعه مورخ۶ دیماه۱۳۹۲ ساعت۸:۳۰ صبح و محل آن نیز در کارت ورود به جلسه (چاپی) درج خواهد شد.
توجه: ثبت نام صرفا از طریق سایت بانک صورت می پذیرد. به درخواست ها و یا مدارک ارسالی از طریق پست و یا مراجعه حضوری  هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد و تعهدی نیز برای بانک ایجاد نخواهد کرد .

خود را به سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت مجهز کنید

ه-  تذکرات مهم

  • صرفاً فارغ التحصیلان رشته و گرایش های تحصیلی مندرج در جدول فوق، می توانند در فرآیند استخدامی شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
  • استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وهمچنین قبولی در آزمون، مصاحبه، معاینات پزشکی و تأئید گزینش بانک می باشد.لیکن ثبت نام، ارسال مدارک و شرکت در هر یک مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
  • چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، ویا متقاضی با مدرک تحصیلی بالاتر در مقطع تحصیلی پایین‌تر در آزمون شرکت نماید از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل خواهد آمدو حتی در صورت استخدام اخراج خواهد شد.
  • مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یاتفسیر اشتباه شرایط اعلام شده درآگهی، با متقاضی می باشد.

تبصره:از آنجا که از نفرات برتر در مرحله آزمون کتبی  جهت شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل می آید لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس در فرم تقاضای ثبت نام مبذول نمایند.

  • بدیهی است در صورتی که در هر مرحله مشخص گردد تاریخ فارغ التحصیلی ،پایان یا معافیت از خدمت داوطلب در زمان ثبت نام و ارسال الکترونیکی مدارک، بعد از تاریخ مذکور بوده است تخلف محسوب گردیده واز استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل خواهد آمد.
  • هزینه شرکت در آزمون  به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

و – مواد آزمون
دروس عمومی : ۱- معارف اسلامی، ۲- ادبیات فارسی و آئین نگارش اداری، ۳- زبان انگلیسی عمومی، ۴- اطلاعات عمومی بانکی،  اقتصادی، سیاسی و … ۵–مهارتهایICDL  ۶- هوش ، استعداد و آمادگی شغلی

دروس اختصاصی:  دروس تخصصی مربوطه رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی.

 ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۳-۹-۹۲ از طریق همین صفحه امکان پذیر می باشد

خود را به سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت مجهز کنید

فرم ثبت نام

استخدام شرکت تروشیمی استان کردستان92

شرکت پتروشیمی کردستان واقع در استان کردستان، شهرستان سنندج در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف از داوطلبان واجد شرایط با رعایت الویت بومی استان کردستان و استانهای همجوار (بر اساس تعاریف مندرج در آگهی دعوت به همکاری) از طریق برگزاری آزمون کتبی؛ مصاحبه فنی/تخصصی، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری می نماید.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

استخدام ۲۹ هزار دهیار از سراسر کشور

شیراز، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در شیراز گفت: در کشور ۶۳ هزار آبادی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ هزار روستا بیش از ۲۰ خانوار جمعیت و ۲۹ هزار روستا هم دارای دهیاری است که مسئولیت ۸۸۸ دهیاری را زنان بر عهده دارند .
کوشش تبار ادامه داد : امسال دولت قصد دارد با کمک درآمدی که از طریق خود دهیاری‌ها کسب می شود ۲۹ هزار دهیار با تجربه غیرشاغل را بیمه و استخدام کند .
وی از بخشداران خواست با تعامل با شوراها در خصوص انتخاب دهیاران با تجربه که دارای پیشینه مثبت هستند اقدام کنند و اجازه ندهند دهیاران دوره دیده و با تجربه غیر فعال شوند.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نیز گفت: در بودجه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌ها و شهرداری‌های کلان شهرها و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که ۲۰ درصد این بودجه متعلق به دهیاری‌ها است .
وی افزود : امسال دهیاری‌های استان فارس از دولت ۲۰ میلیارد تومان بودجه دریافت می کنند .
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نیز بیان کرد: شوراهای روستاها تنها ۱۵ روز بعد از شروع فعالیتشان فرصت دارند دهیار را انتخاب ومعرفی کنند و در استان فارس ۴۳۰۰آبادی وجود دارد که تنها۲۶۱۳ روستا دارای دهیاری است .

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

 

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

 

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

 

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

 

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام در کشور عراق در یازده ردیف شغلی

 

یک گروه بازرگانی بین المللی نماینده برندهای طراز اول جهانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در دفاتر مستقر در شمال و جنوب عراق اقدام به استخدامافراد مستعد و فعال جهت تصدی مشاغل ذیل می نماید.

  • مدیر اجرایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور اداری و منابع انسانی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مدیر امور بازاریابی و تبلیغات با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • مسئول لجستیک و امور حمل ونقل با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش مواد اولیه صنایع دارویی ، غذایی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش تجهیزات آزمایشگاهی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش ماشین آلات راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش لاستیک های راهسازی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • کارشناس فروش انواع بلبرینگ های صنعتی با تحصیلات و سابقه کاری مرتبط
  • آبدارچی و سرایدار با سابقه کار مفید

داشتن حداقل سابقه کار ۸ الی ۱۰ سال الزامی است.

برای تمامی مشاغل فوق تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.

تسلط زبان های کردی و یا عربی به عنوان مزیت محسوب خواهد شد.

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید نسبت به ارسال رزومه کامل کاری خود به آدرس ایمیل زیر اقدام نمایند:

آدرس ایمیل:

استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۹۲

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان، مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می نماید

شرایط عمومی استخدام

  1. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
  2. اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها.
  3. تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  4. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب وگروههای سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  5. عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
  6. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
  7. نداشتن سوء پیشینه کیفری.
  8. عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  9. داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
  10. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر.

شرایط اختصاصی استخدام
مقطع استخدامی: درجه داری – مدرک تحصیلی: دیپلم (کلیه گرایش ها) – حداقل ۱۸ حداکثر ۲۳ سال – حداقل معدل ۱۴ – حداقل قد ۱۷۰

نکات مهم

  1. داوطلبان استخدام می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.
  2. ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی و استانی خواهد بود.
  3. داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و مدرک آشنایی با رایانه برای داوطلبان الزامی می باشد.
  4. حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان با یک سال سابقه عضویت فعال، نمره ۱۲ می باشد. * اعضای محترم خانواده معظم شهداء (همسر، فرزند، برادر و خواهر) از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند.
  5. استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از معاونت وظیفه عمومی می باشد.(استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است )نحوه،تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد.
  6. نحوه، تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد.
  7. دوره آموزش پذیرفته شدگان شبانه روزی بوده و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود.
  8. داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت می باشند مدت خدمت سربازی آنان به حداکثر سن افزوده خواهد شد.
  9. استان های ایلام، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه ، لرستان در این مرحله ثبت نام نخواهند شد.

مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت نام

  1. روگرفت صفحات اول و دوم شناسنامه.
  2. روگرفت آخرین مدرک تحصیلی.
  3. روگرفت گواهینامه رانندگی پایه دو.
  4. روگرفت مدرک آشنایی با رایانه.
  5. ۴ قطعه عکس جدید تمام رخ ۴*۳
  6. روگرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد.(روگرفت کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت).

داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان محل سکونت خود و یا به سایت اینترنتی www.police.ir  مراجعه نمایند.