خدایا ، ...

خدایا چنان کن، سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

چگونه ویندوز 8 را از روی فلش نصب کنیم

یکی از بهترین روش های نصب ویندوز، از طریق فلش می باشد. در این آموزش می خواهیم یاد بدهیم که چگونه ویندوز 8 و 8.1 را از طریق فلش روی سیستم خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. پس همراه باشید.

بخش 1 از 4: ایجاد فایل ISO از ویندوز 8 و 8.1

1برای اینکه یک دی وی دی ویندوز را به ISO تبدیل کنید نرم افزار های گوناگونی وجود دارد که می توانید از روش " چگونه دی وی دی یا سی دی را به فایل ISO تبدیل کنیم " یا از نرم افزار UltralSO استفاده کنید.

ساخت فایل ISO

2بعد از اینکه نرم افزار UltralSO را نصب کنردید آن را بار کنید و همانند شکل زیر روی Tools و سپس Make CD/DVD Image را انتخاب کنید.

ساخت فایل ISO

3پس از انجام مرحله بالا پنجره ای بازی می شود که در بخش CD/DVD Drive باید مسیر دی وی دی ویندوز و از بخش Output FileName مسیر فایلی که می خواهید ذخیره شود را انتخاب کنید. سپس مانند تصویر زیر بقیه بخش ها تنظیم کرده و روی Make کلیک کنید.

چگونه ویندوز 8 را از روی فلش نصب کنیم

ادامه نوشته

چگونه یک کامپیوتر را با کامپیوتر خود مدیریت کنیم

      یکی از قابلیت های جالب ویندوز مدیریت یک سیستم در یک کشور دیگه با کامپیوتر خودتان می باشد که کار سختی نمی باشد. برای مثال شما چند فایل در کامپیوتر اداره خود دارید که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید ولی موقعیت رفتن به آنجا را ندارید و تنها روشی که باقی می ماند همین کار می باشد. با در این آموزش از 3 روش مختلف استفاده می کنیم.

بخش 1 از 3: استفاده از ریموت دسکتاپ ( Remote Desktop )

1فعال کردن ویژگی ریموت دسکتاپ: به سیستمی که میخواهید به آن دسترسی داشته باشید باید Remote Access را فعال کنید. این قابلیت برای ویندوزهای نسخه Pro و Enterprise اکس پی، ویستا، سون و هشت می باشد.

  • دکمه ویندوز و Pause را بزنید تا صفحه سیستم کامپیوتر باز شود. همچنین می توانید از طریق کنترل پنل ( Control Panel ) و تب System and Security آن را فعال کنید.
  • از منو سمت چپ روی “Remote settings” کلیک کنید.
  • یک پنجره باز میشود که در آنجا شما باید تیک “Allow remote connections to this computer” را فعال کنید. در بالای کادر یک گزینه به نام advanced وجود دارد که در آنجا می توانید تنظیماتی مانند مدت زمان ریموت را تعیین کنید.

آموزش کار با ریموت دسکتاپ

2اضافه کردن کاربران: شما نیاز دارید یوزری را که می خواهد با آن سیستم عامل دسترسی داشته باشد، اجازه صادر کنید. مانند تصویر زیر روی “Select Users” کلیک کنید و سپس دکمه Add را انتخاب کنید. حال یوزری را که میخواهید دسترسی داشته باشد را انتخاب کنید.

آموزش کار با ریموت دسکتاپ

3اسم سیستم خود را پیدا کنید: وقتی شما به کامپیوتر مورد نظر وصل می شوید، باید اسم سیستم آن را بدانید. با زدن دکمه ویندوز و Pause یک صفحه باز می شود که رو به رو عبارت “Computer name” اسم سیستم شما نوشته شده است.

4غیرفعال کردن حالت خواب ( Sleep ): وقتی که کامپیوتر در حالت خواب یا آماده به کار باشد، نمی وتانید به آن متصل شوید. برای غیر فعال کردن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کنترل پنل را باز کرده و سپس Power Options کلیک کنید. در بالای کنترل پنل عبارت views by نوشته شده که برای دیدن پاور آپشن باید آن را روی Large icon قرار دهید.
  • روی “Change plan settings” کلیک کنید.
  • حالا گزینه های Sleep و Hibernate را رو هرگز ( Never ) قرار دهید. سپس روی “Save changes” کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

آموزش کار با  Remote Desktop

5وصل شدن به کامپیوتر: حالا با کامپیوتری که می خواید به سیستم دیگه وصل شوید لاگین کنید و سپس از استارت عبارت “remote desktop connection” را سرچ کنید و روی آن کلیک کنید.

  • اسم یا آی پی کامپیوتری که می خواید به آن وصل شوید را وارد کنید و سپس روی کانکت کلیک کنید.
  • سپس بعد از وصل شدن از شما نام کاربری پسورد می خواهد، پس از وارد کردن آنها روی اوکی کلیک کنید. حالا به سیستم مورد نظر وصل شدید.

آموزش کار با  Remote Desktop

 

ادامه نوشته

چگونه جلوی باز شدن پاپ آپ " pop-up " را بگیریم

    این روزها پاپ آپ یکی از روشهای کسب درآمد برای وبمستران شده است که برای بعضی کاربران این پاپ آپ بسیار اذیت کننده است. حتی بعضی وقتی برخی وبمستران نزدیک 4 الی 5 پاپ آپ روی سایت خود قرار میدهند که در این مقاله میخواهیم به شما کاربران آموزش دهیم چه جوری می توانید جلوی باز شدن پاپ آپ ها را بگیرید.

 بخش 1 از 4: فعال کردن بلاکر پاپ آپ مرورگر

1برای فعال کردن بلاکر پاپ آپ اینترنت اکسپلور به مسیر Tools → Options → Privacy در خود مرورگر رفته و در آخر تیک "Block pop-ups" را انتخاب کنید و روی اوکی کلیک کنید.

چگونه جلوی باز شدن پاپ آپ را بگیریم

2در مرورگر کروم به صورت پیشفرض فعال می باشد. اما می توانید شما از مسیر Settings → Show advanced settings → Content settings و فعال بودن تیک "Do not allow any site to show pop-ups" از فعال بودن بلاکر پاپ آپ مطمئن شوید.

بستن پاپ آپ در کروم

3در مرورگر اپل سافاری، ابتدا به مرورگر را باز کنید و سپس در Safari → Preferences → Security تیک "Block pop-up windows” را فعال کنید.

4اما در مرورگر محبوب فایرفاکس. شما باید وارد مرورگر فایرفاکس شوید سپس Firefox → Preferences → Content رفته و تیک "Block pop-up windows" را بزنید.

بستن پاپ آپ در فایرفاکس

بخش 2 از 4: استفاده از افزونه بلاک کردن پاپ آپ

1یکی از روشهای دیگه برای محدود کزدن پاپ آپ استفاده از افزونه می باشد که تا امروز افزونه های گوناگونی برای اینکار عرضه شده است. برای نصب افزونه ابتدا باید به بخش افزونه مرورگر خود بروید:

  • فایرفاکس: Tools → Add-ons → Get Extensions
  • کروم: Tools → Extensions → Get more extensions
  • اینترنت اکسپلور :Tools → Manage add-ons
  • سافاری: Safari → Safari extensions

2حال باید یک افزونه بلاک کردن پاپ آپ بگیرید.

  • Adblock Plus
  • Better Pop Up Blocker
  • Flashblock
  • NoScript

بخش 3 از 4: استفاده از نرم افزارهای بلاکر

1اگر مرورگر شما تمامی پاپ آپ ها را بلاک نمی کند بهتر است بروید سراغ نرم افزارهای مخصوص بلاک کردن. نرم افزارهای بلاک کردن دو نوع می باشند، یکی رایگان و دیگری را باید برای استفاده از آن پول پرداخت کنید.

لیست نرم افزارهای رایگان:

  • Ad Arrest Popup Killer
  • Popup Free
  • Smart Popup Blocker
  • AdFender

لیست نرم افزارهای پولی:

  • Popup Purger Pro
  • AdsGone Popup Killer
  • Popup Ad Smasher
  • Super Ad Blocker

چگونه جلوی باز شدن پاپ آپ را بگیریم

بخش 4 از 4: تقویت کردن بخش حریم شخصی سیستم

1یکی دیگر از روش ها افزایش حریم شخصی سیستم می باشد. برای انجام این کار باید چند کار انجام دهید. ابتدا وارد کنترل پنل شوید.

2دنبال آیکون "Internet Options" گشته و روی آن کلیک کنید.

روش بستن پاپ آپ

3بعد از انجام مرحله 2 یک پنجره پاپ آپ باز می شود که باید شما به تب Privacy بروید.

4حال تیک "pop-up blocker" را اگر غیر فعال است فعال کنید.

چگونه جلوی باز شدن پاپ آپ را بگیریم

5بعد از انجام مرحله 4 جلوی عبارت پاپ آپ بلاکر یک گزینه با نام "Settings" وجود دارد. روی آن کلیک کنید. سپس همانند تصویر زیر گزینه مورد نظر را انتخاب کرد و روی اوکی کلیک کنید.

نکات آموزشی این بخش:

1- توجه کنید بعضی مواقع پاپ آپ مربوط به سایتها نمیباشد و ممکن است که سیستم شما ویروسی شده باشد و باید شما یک آنتی ویروس روی سیستم خود فعال کنید.

2- شرکت گوگل یک افزونه بلاکر دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

رفع مشکل عدم نمایش نوار Language در تسک‌بار

یکی از مشکلات شایعی که در محیط ویندوز ممکن است برای کاربران پیش بیاید ناپدید شدن ناگهانی نوار انتخاب زبان (Language Bar) در نوار تسک‌بار ویندوز است. به طوری که حتی با وجود فعال بودن گزینه‌ی مربوطه در کنترل پنل ویندوز، همچنان نوار انتخاب زبان نمایش داده نمی‌شود. اگر شما هم دچار این مشکل شده‌اید، در این ترفند نحوه‌ی رفع این مشکل را برای شما بازگو می‌کنیم.


پیش از هر کاری اطمینان پیدا کنید که نمایش Language Bar در Taskbar فعال شده است. بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را زده و در Run عبارت Control Panel را وارد نمایید تا وارد محیط Control Panel ویندوز شوید. سپس Region and Language را انتخاب نمایید. در پنجره‌ی باز شده به تب Keyboards and Languages بروید. سپس بر روی دکمه‌ی Change keyboards کلیک کنید. در پنجره‌ی جدید به تب Language Bar بروید. اکنون اطمینان پیدا کنید که گزینه‌ی Docked in the taskbar انتخاب شده باشد. در صورتی که این چنین نیست، این گزینه را فعال نموده و پنجره‌های باز را OK کنید.

اما در صورتی که این گزینه در Control Panel فعال است، اما همچنان خبری از نوار انتخاب زبان در تسک‌بار نیست، بدین صورت اقدام کنید:
ابتدا (ترفندستان) کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید تا پنجره‌ی Run باز شود.
عبارت regedit را وارد کنید و Enter را بزنید تا پنجره‌ی Registry Editor گشوده شود.
اکنون به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

حال در سمت راست پنجره و در فضای خالی آن راست‌کلیک کنید و از منوی New گزینه‌ی String Value را انتخاب نمایید.
نام این رشته را CTFMon قرار دهید.
بر روی این رشته دوبار کلیک کنید و مقدار Value Data را به شکل زیر وارد کنید:

“ctfmon”=”CTFMON.EXE”

در پایان سیستم خود را مجدداً راه‌اندازی کنید.
خواهید دید که با راه‌اندازی مجدد ویندوز، نوار Language مجدد در Taskbar پدیدار شده است.

هم‌چنین در صورتی که می‌خواهید بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد ویندوز و در همان لحظه نوار زبان را بازیابی کنید:
ابتدا کلیدهای Win+R را بزنید تا Run باز شود.
سپس عبارت CTFMON.EXE را وارد کرده و Enter بزنید.

رفع مشکل عدم نمایش نوار Language در تسک‌بار

ضبط و ذخیره همه کلیک‌ها و کلیدهای فشرده شده برای رفع مشکل

اگر شما تاکنون سعی کرده‌اید تا مشکل کامپیوتری یکی از دوستانتان را برطرف کنید، احتمالاً متوجه شده‌اید که چقدر مهم است بدانید که طرف مقابل قدم به قدم در حال انجام چه عملیاتی هست؛ خصوصاً وقتی که مشکلش همچنان پابرجا  می‌ماند و نمیدانید کجای راه‌حل شما را غلط رفته است.

 

سیستم‌عامل ویندوز اکنون دارای قابلیتی به نام Problem Steps Recorder است که می‌توانید آن را تحت نام Record steps or reproduce a problem بیابید.

در ویندوز ۸ کافیست که با باز کردن منوی Start، عبارت Steps Recorder را تایپ کنید.

ترفندهایی پنهان و جدید در ویندوز 7 و 8

وقتی که این نرم‌افزار را اجرا می‌کنید، شما با یک پنجره بسیار ساده مواجه خواهید شد؛ کافیست که بر روی Start Record کلیک کنید تا تمامی کارهای شما ضبط و ثبت شوند. در نهایت، یک فایل HTML بصورت ZIP شده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گذاشتن پسورد قوی روی سیستم با استفاده از syskey

با استفاده از syskey می توانید روی سیستمتان پسوردی بگذارید که با در آوردن باتری سیستم یا نرم افزارهای حذف پسورد ویندوز هم باز نمی شود .

برای استفاده از syskey کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

۱-از منوی start گزینه run  را انتخاب کنید ،داخل run دستور syskey را تایپ کنید .

۱

۲-در صفحه باز شده گزینه update را کلیک کنید .

۲

۳-سپس گزینه password startup را کلیک کنید.

۳

۴-پسورد مورد نظر را در قسمت password و confirim تکرار می کنیم ،سپس دکمه ok را کلیک می کنیم.

۵-برای برداشتن پسورد مراحل بالا را تکرار می کنیم و بعد از انتخاب update در صفحه بعد گزینه system Generate password را انتخاب می کنیم.

۵

آموزش بک آپ گرفتن از اطلاعات book mark در مرورگر فایرفاکس

برای backup  گرفتن از لیست bookmark هایتان در فایرفاکس کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

از منوی Bookmarks گزینه ی show all bookmark را انتخاب کنید و از آنجا روی  گزینه ی Import and Backup کلیک کنید و بعد از این قسمت گزینه ی backup را انتخاب کنید .

4

بعد از انتخاب backup محل ذخیره فایل را تعیین می کنید و آنها با پسوند json ذخیره خواهند شد.

برای برگرداندن و restore کردن اطلاعات bookmark های ذخیره که از آنها بک آپ گرفته اید کافی است از منوی bookmark گزینه  show all bookmark را انتخاب و سپس گزینه Import and Backup را انتخاب کنید و از این قسمت گزینه Restore  و سپس گزینه choose file را انتخاب کنید و مسیر فایل مورد نظر که از آن قبلا backup گرفته بودید را به آن می دهید .

7

آموزش بستن پورت USB در ویندوز

آموزش بستن پورت USB در ویندوز

1- از منوی استارت گزینه run را انتخاب می کنیم .

2- داخل run دستور gpedit.msc را تایپ می کنیم .

3- در صفحه باز شده به مسیر زیر می رویم :

Computer Configuration > Administrative Templates > System > Removable Storage Access

4- در صفحه ای که باز می شود از قسمت سمت راست  سه گزینه زیر را  غیر فعال می کنیم .

Removable Disks: Deny execute access Enabled
Removable Disks: Deny read access Enabled
Removable Disks: Deny write access Enabled

با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های بالا ،کانفیگ آنها را از نوع disable انتخاب می کنیم .

5- در پایان داخل run  دستور gpupdate /force را وارد می کنیم .

 

آموزش تصویری جستجوی پیشرفته (Advance Search) گوگل


آموزش تصویری جستجوی پیشرفته (Advance Search) گوگل

ادامه نوشته

درخــــــــــتــان  انـــســـان  نـــــمــــا


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید
ادامه نوشته

پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـاده

اکثر ما بطور معمول تمام روز در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خواهیم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیم.

                                                    این مسئله رو نادیده نگیرید ...

 

این درد مختصر بتدریج و براحتی ممکنه منجر به ناتوانیهای زیاد حرکتی یا حتی فوت بشه.
نگران نباشید دوستان عزیز، سعی کنید تمرینات زیر رو برای 10 دقیقه
هر روز صبح انجام بدید و این درد مزمن رو از بین ببرید
و از یک زندگی سالم لذت ببرید ...

  


 


 



 


 

3 تمرین برای تقویت استحکام  کمر و جلوگیری از کمردرد

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


آیا می خواهید استحکام کمر و ستون فقرات خود را تقویت کنید ؟ چه کاری باید انجام دهیم ؟

3 تمرین برای تقویت:

در اینجا چند تمرین ویژه برای نیرو بخشیدن به بدن با به کارگیری اعضای مهم و کلیدی کمر را مشاهده خواهیم کرد.

برای اثر بخشی بیشتر، بهتر است این تمرین هارا 3 بار در هفته و به مدت 2 ماه متوالی انجام دهید. و سعی کنید در ادامه  2 بار در هفته این تمرین‌ها را پیگیری کنید.

 

 
تمرین شماره1:
به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


دراز بکشید، باسنتان باید کاملاً به زمین چسبیده باشد. یک پای خود را با زاویه 90 درجه بالا بیاورید و آن را با یک حرکت کششی کوچک به طرف خود بکشید. این حرکت را بدون اینکه بدن یا پای خود را خم کنید و به کمک یک طناب (یا یک کمربند یا روسری و...)که کف پای خود گذاشته اید، انجام دهید. در حین انجام این تمرین به آرامی نفس تان را بیرون بدهید.
این تمرین را 15مرتبه برای هر یک از پاها انجام دهید.

 

تمرین شماره 2:

به یک دیوار تکیه دهید و باسن خود را رو به عقب نگه دارید. در حالی که هوا را به داخل می‌دهید چانه تان را راست نگه دارید و سر را خم نکنید، دستانتان را رو به بالا بیاورید وآنها را تا جایی که می‌توانید  به شدت بکشید، باید کاملا احساس کنید که کمرتان کشیده می‌شود. این تمرین را 3 بار انجام دهید.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


                                                          تمرین شماره 3:

حالا روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را با زاویه 90 درجه نگهدارید. هوا را به داخل بدهید، درحالی که دستانتان را رو به جلو می‌کشید بالا تنه تان را کاملاً بالا نگه دارید. توجه داشته باشید که در این حرکت باید اعضای شکمی خود را منقبض کنید و شکمتان را به داخل ببرید. این تمرین را 10 بار انجام دهید.

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


پیشنهاد ویژۀ ما:

برای قوی کردن کمرخود این 3 قانون را فراموش نکنید:
1-  زانوهایتان را انعطاف پذیر کنید؛
2-  ستون فقرات تان را بکشید .
3-  عضلات شکمی تان را تقویت کنید.


این تمرین ها بر تقویت سه نقطه از عضلات کمری تأکید دارند.

 

 

آموزش استفاده از نرم افزار Internet Download Manager


idm-___

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می شود ، یکی از بهترین ، معروف ترین و قدرمتند ترین نرم افزار مدیریت دانلود است.

این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی در اختیار کاربرانش قرار می دهد که هر یک از آن ها مطمئنا مورد نیاز شما خواهد بود. پیشنهاد می کنم اگر تا الان از هیچ نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کردید همین الان دست بکار شوید .

  

از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد .
-
افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر
-
ادامه دانلود فایل های نیمه دانلود شده
-
دانلود ویدئو های یوتیوب
-
محدود کردن سرعت دانلود
-
پشتیبانی از تمامی مرورگر ها
-
پشتیبانی از تمامی فرمت ها
-
پیشتبانی از زبان فارسی
-
زمان بندی دانلود
-
و ...

  در این آموزش یاد خواهید گرفت     :
-
استفاده از نرم افزار
-
فارسی کردن نرم افزار
-
زمان بندی دانلود ها
-
دانلود ادامه فایل های نیمه دانلود شده
-
محدود کردن سرعت دانلود
-
اضافه کردن اکانت پرمیوم
-
دانلود فایل های یوتیوب
-
خاموش کردن کامپیوتر پس از دانلود
-
و    ....


 idmz

نمای کلی نرم افزار
همانطور که مشاهده می کنید ، عکس زیر نمای کلی نرم افزار است    .

IDM-p30student  

ادامه نوشته

مخفی کردن پوشه ها به روش جدید

مخفی کردن پوشه ها به روش جدید :

یک راه ساده و نا مطمئن برای مخفی کردن پوشه ه انتخاب گزینه Hidden در پنجره خصوصیات پوشه می باشد . ولی در این روش هر کسی می تواند با رفتن به آدرس زیر فایل ها و پوشه های مخفی شدهء شما را ببیند:

Tools > Folder Option > view > show hidden files and folders

برای اینکه  امکان دسترسی به پوشه مخفی شده فقط در اختیار شما باشد مسیر زیر را دنبال کنید :

  •  روی پوشهء مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه Rename را انتخاب کنید .
  • دکمه ی Alt رو پایین نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید و دکمه Enter را فشار دهید . (الان پوشه ی شما بدون نام شده است . برای مخفی کردن آیکن پوشه مراحل بعد را طی کنید )
  • روی پوشه راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید .
  • در پنجره باز شده روی برگه Customize کلیک کنید .
  •  روی دکمه ی Change icon در پایین پنجره کلیک کنید .
  • در میان آیکون ها ظاهر شده یک آیکن فضای خالی هست ( بدون تصویر ) . بعد از انتخاب این آیکن دکمه OK را کلیک کنید .

اکنون پوشهء شما مخفی شده  و کسی نمی تواند آن را باز کند . (مگر اینکه بر حسب اتفاق روی محل پوشه مخفی شده دو بار کلیک کند )

نکاتی جالب و کاربردی  در مورد ویندوز !

 

1- جابه جایی نوار وظیفه به گوشه های مختلف دسکتاپ

          شاید بعضی از افراد با این تکنیک آشنایی داشته باشند اما بالاخره افراد زیادی هستند که هنوز از این تکنیک بی خبر بوده و از یاد گرفتن آن و اجرای آن لذت می برند.برای جابه جایی نوار وظیفه به گوشه های مورد نظر در دسکتاپ کافی است روی نوار وظیفه کلیک راست موس را زده سپس روی گزینه ای با نام Lock the taskbar  کلیک کرده تا علامت تیک آن برداشته شود.

          بعد از اینکار کافی است روی نوار وظیفه که در حالت عادی در پایین میز کار است کلیک کرده و سپس با درگ ,آنرا به نقطه مورد نظر مثلا چپ یا بالای دسکتاپ ( میز کار) انتقال دهید.

          راه دیگر این است که روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و سپس روی گزینه ای با نام Properties کلیک کنید.

          بعد در کادر باز شده و در زبانه Taskbar و در بخش Taskbar appearance ,کادر بازشوی جلوی عبارت Taskbar location on screen  را به یکی از مقدارهای مورد نظر تغییر داده سپس روی دکمه OK در پایین ترین ناحیه کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شود.

2- چگونه عملیات دکمه پاور روی کیس را به حالت های دیگر تغییر دهیم

          همانطور که می دانید در حالت عادی زمانی که دکمه پاور روی کیس را فشار می دهیم سیستم ما خاموش یا همان Shut down می شود.  حال ما در این تکنیک قصد داریم عملیات این دکمه پاور روی کیس را از حالت Shut down به حالاتی نظیر Restart Hibernate و یا حالاتی دیگر تغییر دهیم.

          برای این منظور کافی است روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و سپس روی گزینه ای با نام Properties کلیک کنید.

          بعد در کادر باز شده و در زبانه Start menu , کادربازشوی جلوی عبارت Power button action را به یکی از مقدارهای مورد نظر خود تغییر دهید.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

ادامه نوشته