download raghs roye shishe 11

download raghs roye shishe 11

raghs roye shishe 11

Sharing the story of his Instagram account, Merve Sanay surprised his followers with his latest photograph. Merve Sanay, who took a memory in his memories with his photographs, couldn't hide his astonishment. A friend of Sanay's share, "I think this is Ramadan style." commented. Another follower said, "I wish I was so draped." commented. It turned out that Merve Sanay entered the sanctuary because he went to the holy land.

raghs roye shishe

ادامه نوشته

download raghs roye shishe 5

download raghs roye shishe 5

raghs roye shishe 5

Maj. Gen. Ja'fari, commander of the Revolutionary Guards Corps, said at the meeting of Salman Farsi Rescue Service Corps: The only way to get water from the houses of the people of the same channel is to the sea, which closes it to flooded the houses of the people.
The Chief of the Guards Corps said about the explosion on a rail link in the Aghqla suburb, saying that the Kalabad area was impoverished in Aghghala, and this was done to accelerate the discharge of water from the area.

raghs roye shishe

ادامه نوشته

عفونت اوره پلاسما

در این پست در مورد عفونت اوره پلاسما صحبت می کنیم

عفونت اوره پلاسما بیماری مقاربتی است که توسط باکتری‌ اوره پلاسما اورالیتیکوم به وجود می‌آید. این نوعی از عفونت مایکوپلاسما است که بر آلت تناسلی مردان و زنان تاثیر می‌گذارد. مشابه التهاب دهانه‌ی رحم و واژینوز باکتریال، این بیماری وقتی رخ می‌دهد که فلور باکتریایی دستگاه تناسلی نا متعادل می‌شود. علائم این عفونت شامل کیست‌ها، دردی نامشخص در ناحیه‌ی شکم، و ترشحات واژینال می‌شود. اگر این ناراحتی درمان نشود می‌تواند به مرده‌زایی و ناباروری منجر شود در نتیجه نباید از این بیماری غفلت کرد. متاسفانه، آنتی‌بیوتیک‌های مرسوم در این زمینه موثر و کارساز نیستند، بنابراین، اگر می‌خواهید عفونت اوره پلاسما را به صورت طبیعی درمان کنید، ما موارد مختلفی را برای‌تان فراهم آورده‌ایم. درمان‌های خانگی ما برای عفونت اوره پلاسما بیماری‌ را درمان و از بروز مجدد آن پیشگیری می‌کند.

 

 

ادامه نوشته

درمان های خانگی کلستریدیوم دیفیسیل

در این پست در مورد درمان های خانگی کلستریدیوم دیفیسیل صحبت می کنیم

کلستریدیوم دیفیسیل (C-diff) یک باکتری است که روده بزرگ (کولون) را هدف قرار می‌دهد. عفونت کلستریدیوم دیفیسیل باعث التهاب روده‌ی بزرگ می‌شود، نوعی بیماری که به عنوان کولیت شناخته می‌شود. این سویه از باکتری با آلوده کردن کولون، قادر به ایجاد طیف وسیعی از مشکلات گوارشی است. باکتری‌های C-diff به طور طبیعی در روده‌ی انسان و همچنین در آب، خاک و مدفوع حیوانات قرار دارند. به طور معمول، C-diff هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. با این وجود زمانی که تعادل طبیعی آن در روده بر هم می‌خورد، عفونت ممکن است ایجاد شود و این امر اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که بیمار آنتی‌بیوتیک مصرف کند. درمان‌های خانگی قید شده در این نوشتار برای درمان عفونت کلستریدیوم دیفیسیل روش‌هایی طبیعی هستند که شما باید بعد از متوقف کردن مصرف آنتی‌بیوتیک، انجام بدهید.

درمان خانگی عفونت کلستریدیوم دیفیسیل
علائم عفونت کلستریدیوم دیفیسیل

ادامه نوشته

جنگ دیدن در خواب

در این پست در مورد جنگ دیدن در خواب صحبت می کنیم

دیدن جنگ در خواب چندان هم عجیب و غریب و غیرعادی نیست. معمولا ما وقتی تحت فشار یا استرس هستیم یا وقتی احساس می‌کنیم که بار سنگینی را بر دوش می‌کشیم، جنگ را در خواب می‌بینیم. خواب جنگ می‌تواند تعابیر متفاوتی به همراه داشته باشد. در اینجا برخی از رایج‌ترین تعبیر خواب جنگ کردن را با هم می‌خوانیم.

 

 

ادامه نوشته

خاصیت سالاد سبزیجات

در این پست در مورد خاصیت سالاد سبزیجات صحبت می کنیم

سالاد یکی از آن غذاهایی است که آماده کردن‌اش کار چندانی نمی‌برد اما برای بدن پر از فایده است. این ترکیب با مخلوط کردن انواع مختلف میوه‌ها و سبزیجات تهیه می‌شود. این سبزیجات به صورت تازه با هم مخلوط می‌شوند، بنابراین لازم نیست سبزیجات را طبخ کنید. و زمانی که سبزیجات تازه و خام هستند، مواد مغذی موجود در آن‌ها حفظ می‌شوند و بهترین خواص سالاد سبزیجات از همینجا اتفاق می افتد. پس از مخلوط کردن سبزیجات و میوه، می‌توانیم کمی ادویه یا سس مورد نظرمان را نیز به سالادمان اضافه کنیم تا طعم فوق‌العاده‌ای پیدا کند.

 

 

ادامه نوشته

روش نگهداری از گل قاشقی

در این پست در مورد نگهداری گل قاشقی صحبت می کنیم

بیش از ۱۰۰۰ گونه از گل برگ قاشقی یا پپرومیا وجود دارد و اکثر آن‌ها بومی آمریکای مرکزی و جنوبی هستند. همه‌ی انواع گونه‌های گل پپرومیا که به خانواده‌ی فلفل تعلق دارند، نیمه گوشتی هستند و نیازهای بسیار مشابهی دارند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا با روش نگهداری گل قاشقی آشنا شوید و این ۱۳ نکته درباره پرورش و نگهداری پیرومیا قاشقی در این فصل از سال به کار بندید.

ادامه نوشته

خاصیت میخک برای لاغر شدن

در این پست در مورد خاصیت میخک برای لاغر شدن صحبت می کنیم

میخک نوعی ادویه است که به طور گسترده‌ای در آشپزی استفاده می‌شود. این ادویه رایحه‌ای خوشایند و مطبوع را به غذاها اضافه می‌کند، و سبب می‌شود که غذاها خوش عطرتر و دلپذیرتر شوند. نکته‌ی دیگری که احتمالا حسابی خوشحال‌تان خواهد کرد این است که میخک می‌تواند برای کاهش وزن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. تاثیر و خواص میخک برای لاغری توسط طب سنتی نیز تایید شده‌است. در این نوشتار همین خاصیت میخک را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

ادامه نوشته

روش های نگهداری لیمو

در این پست در مورد روش های نگهداری لیمو صحبت می کنیم

آیا می‌توان لیمو را فریز کرد؟ بله، لیمو هم جزو خوراکی‌هایی است که می‌توانیم آن را در فریزر نگهداری کنیم. روش نگهداری لیمو ترش در فریزر ساده است و نتیجه‌ی آن فوق‌العاده. لیموی یخ‌زده کاربردهای زیادی دارد و می‌توانید تقریبا هر قسمت از این میوه را استفاده کنید. فریز کردن لیمو به این معنی است که شما همیشه لیموی تازه در دسترس خواهید داشت و می‌توانید به راحتی آن را برای تهیه‌ی برخی غذاها و نوشیدنی‌ها به کار ببرید.

ادامه نوشته

مضرات شیرین کننده های مصنوعی

در این پست در مورد مضرات شیرین کننده های مصنوعی صحبت می کنیم

 

اما تعداد زیادی از نوشیدنی هایي که بیرون از خانه خریداری می‌کنید، حاوی قند میباشند و مسلم هست که بر میزان کالری مصرفی هرروز شما خواهند افزود.در دهه هاي جدید و برای حل معضل مصرف بیش از اندازه شکر، چاقی و اضافه وزن که منجر به مریضی هاي خطرناکی چون دیابت میشوند، شیرین کننده هاي مصنوعی به بازار غذایی ها راه پیدا کردند و مصرف کنندگان آن با دریافت کالری کمتر از طعم شیرین آنها لذت برده و احساس رضایت نیز داشته و دارند.

 

ادامه نوشته